Skade på leveransen
Noen ganger går det dessverre galt og pakken din blir skadet mens den er på vei til deg. Da er det godt å vite at vi har avtale med Posten slik at du ikke risikerer å tape pengene du betalte for den ødelagte varen.
Dersom du henter pakken på et utleveringssted, er det best å fylle ut skademelding med det samme, og levere den skadde pakken tilbake til dem. Dette gjelder også dersom det ikke er skade på ytre emballasje.
Skademelding ønsker vi for at vi skal kunne sende et erstatningskrav til Posten. Vær så snill å ikke returnere skadde pakker direkte til oss. Da vil ikke skaden bli registrert av Posten. Om du derimot har mottatt en skadet vare i postkassen, trenger du ikke skrive skademelding. Da sender du oss en melding, og kan gjerne laste opp et bilde. Vi ber deg vennligst ikke kaste produktene og emballasjen frem til saken er løst.
Du kan enkelt kontakte oss via Min side under Kundeservice kontakt oss eller send mail, så hjelper vi deg etter best evne. Registrer henvendelsen i kategori «Skade på Leveransen». Det er en stor fordel om du legger ved bilder på skaden og eventuelt skademeldingen, da kan vi løse din sak raskere. Kundeservice svarer normalt innen 24 timer i ukedagene.